KEYNOTES

Epiphany-like, provocative and commercial 

SPOTT delivers targeted inspiration and input through top professional performance. Over 10 years of experience gives me the knowledge to know what works.

See titles of previous keynotes and workshops and send a request.

Keynotes & workshops 2018/19

  • Creativ Company
  • Selected

  • Dansk Mode & Tekstil
  • DK Company Retail
  • Samsøe Samsøe

  • BotaniqLab

  • Heimtextil
  • Aker Brygge Retail

  • VIRKE organisasjon

  • Ronald
  • BASF

  • VIA Film & Transmedia
  • Elektroimportøren.no

  • Magasin Du Nord retail

  • Color Marketing Group

Keynote topics

  • Fashion and trend theory

  • SPOTT trend SS21 ladies/men/kids

  • SPOTT trend aw 20/21 ladies/men/kids

  • Interior colour & trend 2021

  • Experience economy in retail

  • Hvordan møter du den nye forbruker i Norge?

  • Fashion Film as the Future Marketing Tool

  • How to turn trend into business – five step strategy
  • Making business out of fashion film
  • Fr målgrupper til motivation – nye veje til forbrugerne

  • Se dit apotek med kundens øjne
  • 10 Lifestyle & consumer trends 2021

  • De nye forbrugere og CSR
  • Consumer behaviour & emotional data

  • Livsstilstendenser 2021+

REQUEST KEYNOTE

Do you need a keynote speaker, who delivers?

Send a request and I will get back to you today
REQUEST KEYNOTE
SPOTTs foredrag i forbindelse med vores pressedag var meget værdisat af de 60 deltagere vi havde på dagen. Responsen fra stylister, journalister og press fra både interiør- & modemedier har udelukket været positiv, især til Anjas kendskab og formidlingsevne på området.
Elin Jonsson, Geelmyuden Kiese
SPOTT presenterte sin «5 step strategy – from trend to business» på en svært engasjernede måte. Foredraget ble godt mottatt og var svært relevant for våre nationale og internationale gjester.
Linda Refvik, Nye og kloke hoder
SPOTT bidrag med en inspirerende workshop på vor årlige samling, hvor både performance og indhold var i top. Flere af vore medlemmer har fået brugbare redskaber, de kan gøre brug af i butikken.
Paul Bukier, Texcon
Et budskab i øjenhøjde og med sans for målgruppens lingo/fagsprog forstår Anja til fulde at sætte sig ind i.
Oplægget blev serveret med kant, humor samt med plads til aha-oplevelser, hvor alle gik opløftet og inspireret ud af lokalet.
Tine Pedersen, Apotekerforeningen